BK odbacuje optužbe

Posted on by admin

Televizija BK odbacila je danas kao neosnovane optužbe da nelegalno koristi 40 frekvencija, navodeći da su ugovori koji su 1997. godine sklopljeni sa tadašnjom Vojskom Jugoslavije zakonski važeći. Direktor pravne službe BK televizije Dejan Manojlović izjavio je da su ugovori potpisani 1997. godine na deset godina i da su, u tom trenutku, to bili potpuno legalni i legitimni ugovori jer vojska može da ustupa svoje određene resurse uz odobrenja koja ona pribavlja za ekonomsko korišćenje. To stoji u Zakonu o vojsci koji još važi, kazao je Manojlović.
Saopštenja predsednika Radiodifuzne agencije Nenada Cekića BK ocenjuje kao političku hajku, a ne uređenje medijskog prostora. Cekić je nadležnim državnim funkcionerima Srbije i državne zajednice uputio zahtev za preispitivanje legalnosti osnivanja i poslovanja Televizije BK, čiji je vlasnik biznismen Bogoljub Karić.
U saopštenju Cekić navodi da je za tu televiziju, na osnovu izveštaja Ministarstva odbrane i “Telekoma”, jasno da “nelegalno koristi 40 vojnih frekvencija i da je vreme da se ovim problemom pozabave i drugi nadležni državni organi”.
Cekić je naveo i da je, prema najnovijim podacima, Televiziju BK, bez ikakvih ugovora i naknade, izdašno pomagao i bivši PTT, sada “Telekom Srbije”.

Leave A Response