Zloupotreba medija u Zaječaru i Boru

Posted on by admin

Regionalna kancelarija Centra za slobodne izbore i demokratiju CeSID saopštila je danas da Upravni odbor (UO) Radio-televizije Zaječar (RTZ) i televizija Bor zloupotrebljavaju medije u predizbornoj kampanji. “Predsednik UO RTZ Boško Ničić, kao predsednik SO Zaječar maksimalno koristi RTZ za ličnu promociju, i na taj način ostale predsedničke kandidate stavlja u podređeni položaj”, izjavio je poverenik CeSID-a Radomir Milošević novinarima. On je upozorio da se Ničić, koji je kandidat Liberala Srbije za predsednika te opštine, prema svojim protivkandidatima i pojedinim odborničkim grupama služi “govorom mržnje i uvredama”.
CeSID je upozorio i na zloupotrebu lokalnih medija u predizborne svrhe i u Boru, gde taj mediji Demokratska stranka Srbije (DŠ), koja vrši vlast u gradu kroz Privremeno veće, koristi za ličnu promociju. CeSID napominje da predsednik Privremenog veća opštine Bor Dragan Veličković koristi lokalnu televiziju u svakoj prilici za ličnu promociju. Takođe se dodaje da novinari te medijske kuće, uz sugestije glavnog i odgovornog urednika pristrasno i neobjektivno informišu javnost o potezima gradske vlasti.
“Ova televizijska kuća se na najsramniji način vratila na staze kojima je koračala pre 5. oktobra 2000”, saopštio je CeSID i dodao da će o oba slučaja obavestiti republički Radiodifuzni savet.

Leave A Response