Subotica: Mediji Vladana Stefanovića dobili najviše novca na konkursu

Posted on by admin

Mediji u vlasništvu Vladana Stefanovića dobili su najviše sredstava po ovogodišnjem konkursu za sufinansiranje medijskih projekata u Subotici – više od 7,6 miliona od ukupno dodeljenih 20,5 miliona dinara.

Tri Stefanovićeve firme dobile su više od trećine opredeljenih sredstava. VTV ComNet u čijem sastavu je TV Subotica dobio je 3,9 miliona, Radio Subotica million i 857 hiljada, a Magazin Dani million i 870 hiljada dinara.

Vladan Stefanović poznatiji je široj javnosti po spornim privatizacijama lokalnih medija u Vojvodini i bliskosti sa SNS, kao i po učešću u spornim komisijama za medijske projekte, a u predizbornom periodu je na TV Subotici intenzivirana promocija istaknutih članova Srpske napredne stranke na svim nivoima vlasti.

Po visini odobrenih sredstava sledi Ju eko, za čiji je radijski i TV projekat ukupno odobreno 3,9 miliona dinara.
Udruženje Artlajn iz Subotice, Pakis produkcija iz Novog Sada i Srbija danas iz Beograda za svoje projekte dobili su po million dinara. Portal Subotica.com je dobio 880.000, a Subotica.info i Dinovizija dobili su po 300.000 dinara.

Mediji Borisa Bajića, sina Mirka Bajića, predsednika Saveza bačkih Bunjevaca (SBB), za četiri projekta na bunjevačkom jeziku dobili su ukupno 800.000 dinara, dok su Nove Subotičke novine dobile 700.000 dinara.

O visini sredstava i podržanim projektima odlučivala je tročlana komisija koju čine Vladimir Jovanović, ispred Udruženja turističkih novinara FIJET Srbija, Ferenc Berček na predlog RAB Srbije i Vladimir Pavlović, član Nezavisnog udruženja novinara Vojvodine, koji je, inače, nedavno isključen iz članstva NDNV-a.

NDNV je juče podsetio da je Pavlović nedavno isključen iz članstva i da se lažno predstavlja kao član ovog novinarskog udruženja.
“Vladimir Pavlović se i lažno predstavlja, jer on nije član NDNV-a, pošto je odlukom Suda časti isključen iz udruženja upravo zbog sramnih odluka koje je donosio u lokalnim komisijama, a u koje je ulazio ne na predlog našeg udruženja“, kazao je predsednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine Nedim Sejdinović za portal Magločistač.

Komisija je predložila finansiranje ukupno 24 projekta, a nije podržala 15 projekata. Gradonačelnik je uvažio njihovo mišljenje, s tim da je odobrio i finansiranje jednog projekta suprotno stavu komisije.

Radi se o projektu preduzeća Snoma Dragana Krstića, kojem je suprotno preporuci komisije dodeljeno 500.000 dinara.

Među medijima koji su konkurisali i dobili sredstva ove godine nema Radio-televizije Panon i Mađar so-a, kao ni drugih medija koji izveštavaju na mađarskom jeziku.

Predsednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV) Nedim Sejdinović izjavio je juče za subotički portal Magločistač da imena članova Komisije za ocenu medijskih projekata u Subotici garantuju „kontroverzne“ odluke, odnosno odluke koje su u „suprotnosti sa javnim interesom“ i koje će „nahraniti“ režimske medije.

Sejdinović je rekao da su u pitanju osobe koje su učestovale u brojnim spornim komisijama i donosili čak i odluke da se sredstva dodeljuju medijima koji kontinuirano i drastično krše Kodeks novinara Srbije i raspamećuju građane kao pamfleti vladajuće stranke.

(Magločistač)

Leave A Response