Presuda zbog povrede časti i ugleda na Radio-televiziji Kragujevac

Posted on by admin

Viši sud u Kragujevcu obavezao je bivšu direktorku Radio-televizije Kragujevac Slavicu Trifunović da na ime nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda Jovanki Marović, koja je bila na čelu RTK do decembra 2014. godine, isplati 20.000 dinara.

U presudi piše da „dosuđeni iznos od 20.000 dinara predstavlja pravično odmerenu naknadu koja bi trebalo da pruži tužilji odgovarajuću satisfakciju prema značaju određenog dobra i težini povrede, za pretrpljenu povredu časti i ugleda tužiljinog koju je ova pretrpela“ pošto, kako je navedeno, „nije nastalo trajnije stanje povrede ovog prava, koje pretpostavlja trpljenje duševnih bolova u dužem vremenskom periodu“.

Presudu Viši sud donosi po žalbi Slavice Trifunović na presudu Osnovnog suda, a spor se vodio po tužbi Jovanke Marović zbog neistinitih informacija koje je Slavica Trifunović, u raspravi o poslovanju Radio televizije Kragujevac, iznela na sednici Skupštine grada 10. juna 2015. godine.

Inače, Slavica Trifunović je bila direktorka Radio televizije Kragujevac godinu i po dana. Otkaz na ovu funkciju dala je zaključno sa 31. majem 2016. godine jer, kako su tada pisale Kragujevačke, „više nije mogla da podnese atmosferu i situaciju u ovoj medijskoj kući“. Na mesto direktorke došla 26. je decembra 2014. godine, bila je na čelu te medijske kuće u vreme privatizacije, kada je RTK kupio biznismen iz Kruševca Radoica Milosavljević, a zadržala se i nakon privatizacije.

U programskom smislu taj period obeležila je emisija „Razmotavanje“ za koju je autorka i urednica Jelena Vuković dobila Đurđevdansku nagradu grada Kragujevca. Serijal „Razmotavanje” bavio se gradskim „slučajevima” čija su tema bili čelnici bivše vlasti, ali i politički neistomišljenici. U toj kragujevačkoj verziji istraživanja mogućnost da nešto kaže imala je samo strana koja „optužuje”, dok druga strana nije bila u prilici da se brani ili bilo šta kaže.

Radio televizija Kragujevac trenutno čeka novu privatizaciju. Poslednji rok za dostavljanje pisma o namerama zainteresovanih za kupovinu RTK istekao je 26. februara, ali i pored pokušaja Glasa Šumadije da sazna da li je neko dostavio ponudu i o kome je reč, taj podatak još uvek je nepoznat.

(Glas Šumadije, foto: N1)

Leave A Response