admin

This user hasn't shared any profile information

Organizacija Reporteri bez granica (RSF) oštro je osudila odluku vlasti Belorusije da zabrane štampanje dva nezavisna lista. “Reporteri bez granica su skandalizovani tim odlukama, suprotnim pravima građana, pogotovo kada se zna da se bliži” kampanja pred parlamentarne izbore u Belorusiji, zakazane za 17. oktobar, navodi se u saopštenju. Beloruske vlasti...

Dokumentarac Majkla Mura (Mićael Moore) “Farenhajt 9/11”, koji je prikazan na kubanskoj televiziji, ipak će moći da konkuriše za Oskara, pošto je javnosti prikazana piratska kopija. Prema pravilima američke filmske akademije, za Oskara ne može da konkuriše film koji je u roku od devet meseci od projekcije u bioskopima prikazan na televiziji ili Internetu....

Regionalni odbor za pomoć izbeglicama Vojvodine zatražio je od direktora Radio televizije Srbije (RTS) Aleksandra Tijanića da prekine emitovanje emisije o izbeglicama “Povratak”, koju uređuje kancelarija UNHCR-a u Beogradu. Taj odbor je ocenio da pomenuta emisija služi samo za promociju pojedinaca iz organa vlasti u Hrvatskoj i BiH zaduženih za povratak...

Predstavnici Štrajkačkog odbora NIU „Libertatea” i zaposleni u ovoj medijskoj kući, koji su 24. jula stupili u štrajk, nezadovoljni odlukama Nacionalnog saveta Rumuna o smeni sadašnjeg rukovodstva, odbili su 26. jula da u zgradu puste pristigle članove Nacionalnog saveta i novo rukovodstvo. Zaposleni su blokirali ulazna vrata, a članovi Štrajkačkog odbora...

Zaposleni u Novinsko-izdavačkoj ustanovi “Ruske slovo”, koja objavljuje na rusinskom jeziku, sprečili su danas članove novoosnovanog Upravnog odbora te medijske kuće da održe sednicu, jer smatraju da su izabrani nezakonito. Direktor “Ruske slovo” Nikola Šanta, u prisustvu medija, rekao je predsedniku Nacionalnog saveta i pokrajinskom sekretaru...

Zaposleni u Novinsko-izdavačkoj ustanovi “Ruske slovo” koja ima izdanje na rusinskom jeziku, odlučili su da od 31. jula stupe u štrajk i zatražili ostavku vojvođanskog sekretara za informisanje Rafaila Ruskovskog. Ostavka Ruskovskog zatražena je zbog, kako je obrazloženo, “njegove uloge u nepravilnostima prilikom prenošenja osnivačkih prava nad...

Podgorički dnevnik “Publika” izlaziće najverovatnije od 1. avgusta pod nazivom “Republika”, jer taj dnevnik kupuje jedan ruski biznismen, saznaje agencija Beta. “Publiku” bi, prema sadašnjim informacijama, trebalo da kupi jedna kompanija, u kojoj je većinski ruski kapital, a koja je već uključena u proces privatizacije crnogorske...

Pokušaj Nacionalnog saveta Rumuna Srbije i Crne Gore da 19. jula smeni Nikua Čobanua, direktora Novinsko-izdavačke ustanove na rumunskom jeziku „Libertatea”, koji ujedno obavlja i funkciju glavnog urednika istoimenog nedeljnika, kao ni pokušaj smene članova Upravnog odbora ove medijske kuće, nisu uspeli. Smeni su se suprotstavili svi zaposleni u „Libertatei”,...

Generalni direktor Radio-televizije Srbije Aleksandar Tijanić izjavio je da ga je od policijske akcije “Sablja” spasio tadašnji ministar policije Dušan Mihajlović. U intervjuu najnovijem broju “Reportera”, Tijanić je ocenio da je Mihajlović to učinio zato što nije hteo da piše o njemu do kraja života onako kako bi pisao da ga je uhapsio....

Svetska asocijacija novina (WAN) saopštila je 22. jula da su dizajn i format novina među ključnim pitanjima u današnjoj novinskoj industriji. WAN je objavio na svom sajtu izveštaj “Novi dizajni, novi formati”, koa jedan od šest strategijskih dokumenata nastalih u okviru projekta o budućnosti štampe (www.futureofthenewspaper.com). ...

Radio Televizija Crne Gore (RTCG) nalazi se u katastrofalnoj finansijskoj situaciji, jer duguje sedam miliona evra, izjavio je 22. jula generalni direktor te medijske kuće Radovan Miljanić. On je na sednici Saveta RTCG rekao da je neophodno utvrditi tačan broj zaposlenih, odnosno onih koji dolaze i onih koji ne dolaze na posao, a primaju platu. On je predložio održavanje...

Crnogorska Vlada utvrdila je 22. jula Predlog izmena zakona o radiodifuzuji, kojim se obaveza plaćanja radiodifuzne pretplate odnosi isključivo na stvarne, a ne na pretpostavljene korisnike. Kako je saopšteno, na taj način izvršeno je usklađivanje tog zakona sa ustavnim principom jednakosti građana pred zakonom. Izmene je predložila Agencija za radiodifuziju nakon...

Predsednik Srbije i Crne Gore (SCG) Svetozar Marović i direktor Direkcije za informisanje Slobodan Orlić razgovarali su sa najvišim predstavnicima nemačkog medijskog koncerna “VAC” (WAZ) o toku i načinu privatizacije medija u državnom vlasništvu. Razgovori sa predstavnicima WAZ-a, generalnim direktorom Bodom Hombahom i Lukom Glantom (Luc) protekli su...

Potpredsednik Skupštine Vojvodine Aleksandar Kravić i pokrajinski sekretar za informisanje Rafail Ruskovski postigli su s predstavnicima sindikata medijske kuće “Dnevnik-holding” dogovor da se radnicima prilikom privatizacije ustupi 30 odsto akcija te kompanije. U prisustvu predsednika Saveza samostalnih sindikata Srbije Milenka Smiljanića, odluceno je...

Savet Republičke radiodifuzne agencije pozdravio je vladin Predlog izmena Zakona o radiofuziji i ocenio da je to “jedini pravno mogući izlaz” iz situacije u kojoj se ta institucija nalazi. Savet je zaključio na sednici da bi, posle deblokade rada agencije, trebalo pristupiti temeljnoj reviziji Zakona o radiodifuziji i otkloniti sve prekoračene i nerealne...

Medijska kuća “Hrvatska riječ”, koja je pokrenula pre tri meseca desetominutni jutarnji program na hrvatskom jeziku na subotičkoj televiziji K23, odnedavno emituje na budućoj regionalnoj TV Ju Eko polusatni program, pod nazivom “TV tjednik”. Direktor i glavni urednik nedeljnika “Hrvatska riječ” Zvonimir Perušić rekao je 18. jula...