NDNV Portali
Close

admin

This user hasn't shared any profile information

Najprodavaniji nemački list “Bild” štampao je, povodom Božića, u jučerašnjem izdanju samo dobre vesti. Odustavši od svoje dnevne porcije priča o zločinima, korupciji i morbidarijama, list je, između ostalog, objavio naslov “Danas nema tiketa za parking – čuvari imaju slobodan dan”, a obavestio je čitaoce i da evro drži rekord...

Nagrada za posebna dostignuća u radio novinarstvu “Zoran Mamula” za 2004. godinu nije dodeljena, jer nijedan pristigli rad nije ispunio neophodne kriterijume, saopštio je 24. decembra žiri te nagrade RTV B92. Glavni i odgovorni RTV B92 Veran Matić ocenio je da je odluka žirija hrabra i dodao da novinarstvo u Srbiji karakteriše odsustvo kreativnosti, haos...

Srpski ministar vera Milan Radulović demantovao je 24. decembra da je dao bilo kakvu izjavu beogradskom dnevniku “Balkan” povodom podele paketića u Timočkoj eparhiji koju je organizovala Baptistička hrišćanska crkva. “U anterfileu teksta ‘Sektaška etiketa preko dečijih paketića’ date su dve potpuno netačne informacije. Prva da će...

Direktor lista “Mađar so” (Magyar Szo) Rudolf Mihok odbacio je 22. decembra kao neosnovane optužbe dela redakcije da rukovodstvo te medijske kuće vodi lošu poslovnu politiku. “Kada sam pre tri godine izabran na ovu funkciju, zatekao sam 110 miliona dinara duga i preduzeće koje je bilo na ivici stečaja. Sada taj dug iznosi svega šest miliona dinara,...

Dnevni list “Ekspres” više neće izlaziti iz tržišnih razloga, saopštila je 22. decembra novinska kuća “Politika – novine i magazini”. U saopštenju je navedeno da je tako odlučilo poslovno rukovodstvo, posle zaključka Upravnog odbora i saglasnosti oba osnivača te novinske kuće. “Presudilo je tržište. Posle uređivačkih posrtanja...

Predsednica Helsinškog odbora za ljudska prava u Srbiji Sonja Biserko ocenila je danas da u domaćim medijima nije prisutno suočavanje sa prošlošću, već rehabilitacija zločina. Predstavljajući rezultate analize štampanih medija i studiju “Mediji u Srbiji kao deo antievropskog fronta – štampa: nepromenjena matrica”, ona je rekla i da mediji u...

Beogradski centar za ljudska prava ocenio je danas da se u medije u Srbiji vraćaju “huškački i mrziteljski tekstovi”. “Zloćudnost i prljavština javnog govora u Srbiji vraća se na vreme pred zločinacke ratove na našem prostoru. Na žalost, na pisanje revolveraških listova, koji žive od najnižih strasti svojih čitalaca i zadovoljavaju slične...

Američka kompanija “Junajted global kom” novi je vlasnik najvećeg slovenačkog kablovskog operatera, “Telemaha”. Dosadašnji vlasnici “Telemaha”, investicioni fond EMP, preduzeće BTC, “Gorenje”, Slovenske železnice i porodica Meglič prodali su sve svoje deonica američkoj kompaniji za oko 71 milion evra. “Izuzetno...

Alžirski novinar Hafnavi Gul (Hafnaoui Ghoul), kineski urednik Liu Siaobo (Xiaobo) i meksički list “Zeta” dobitnici su nagrada koje je 21. decembra dodelila novinarska organizacija Reporteri bez granica (RSF). Svi nagrađeni dobiće po 2.500 evra za istrajan rad na slobodi medija. Alžirski novinar Gul, koji je i aktivista za ljudska prava, dobio je nagradu...

Gradonačelnik Beograda Nenad Bogdanović i članovi Gradskog veća izrazili su ogorčenost govorom mržnje u tekstu u “Nacionalu” u kojem su pomenuti direktorka Istorijskog arhiva Beograda Branka Prpa i visoki državni službenici Aleksandar Šoštar, Ivana Dulić i Milko Štimac. “Nedopustivo je da se u Srbiji, samo četiri godine posle demokratskih...

Gradonačelnik Beograda Nenad Bogdanović i članovi Gradskog veća izrazili su danas ogorčenost govorom mržnje u tekstu u “Nacionalu” u kojem su pomenuti direktorka Istorijskog arhiva Beograda Branka Prpa i visoki državni službenici Aleksandar Šoštar, Ivana Dulić i Milko Štimac. “Nedopustivo je da se u Srbiji, samo četiri godine posle demokratskih...

Radio-televizija Majdanpek i njen bivši direktor Dejan Radulović novčano su kažnjeni zbog emitovanja kritike jednog umetničkog dela koju je izrekao direktor lokalnog muzeja. Radulović je danas agenciji Beta dostavio presudu kojom je sudija za prekršaje Opštinskog suda u Majdanpeku Milisav Bakić kaznio RTV Majdanpek sa 30.000 dinara, a Radulovića sa 15.000. Ta...

Dvojica francuskih novinara, koji su pre četiri meseca oteti u Iraku oslobođeni su, rekao je danas francuski premijer Žan Pjer Rafaren, a prenose agencije. “Veoma sam srećan što mogu da saopštim da su Kristijan Šesno i Žorž Malburno oslobođeni”, rekao je Rafaren gornjem domu Senata. Novinari se trenutno nalaze sa francuskim vlastima u Bagdadu, rekao...

Alžirski novinar Hafnavi Gul (Hafnaoui Ghoul), kineski urednik Liu Siaobo (Xiaobo) i meksički list “Zeta” dobitnici su nagrada koje je danas dodelila novinarska organizacija Reporteri bez granica (RSF).Svi nagrađeni dobiće po 2,500 evra za istrajan rad na slobodi medija. RSF je organizacija čije je sedište u Parizu i bavi se rasvetljavanjem slučaja ugoržavanja...

Novosadski “Mađar so” (Magyar Szo), jedini dnevni list na mađarskom jeziku u Srbiji i Crnoj Gori, danas obeležava 60 godina postojanja svečanom akademijom u Novosadskom pozorištu. List je prvi put štampan 24. decembra 1944. godine pod nazivom “Szabad Vajdasag” (Slobodna Vojvodina), na četiri strane i bio je besplatan, a u to vreme je distribuiran...

Vlasti u Kini uhapsile su novinara kineskog časopisa “Čajna reform”, u nastavku kampanje Komunističke partije da ućutka liberlane intelektualce u toj zemlji. Novinara Čen Mina, koji piše pod imenom Sijao Šu, privele su kineske vlasti, saznaje Rojters, dodajući da razlozi hapšenja za sada nisu poznati. List još nije komentarisao ovu vest. Komentator...