Osnovni sud u Novom Sadu poništio je kao nezakonita rešenja Upravnog odbora Radio-televizije Vojvodine (RTV) kojima je Slobodan Arežina krajem januara...

Pokret Podrži RTV pozvao je danas građane da telefonom zovu generalnog direktora Radio-televizije Vojvodine (RTV) Miodraga Koprivicu i da od njega traže...

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) smatraju da uručivanje otkaza programskom direktoru RTV-a Slobodanu...

Programski direktor Radio-televizije Vojvodine Slobodan Arežina izjavio je da su njegovi pravni zastupnici podneli još jednu tužbu protiv pokrajinskog...

U četvrtak, 25. januara, Nezavisno društvo novinara Vojvodine obeležava 28. rođendan i bilo bi nam veliko zadovoljstvo da budete sa nama. Tokom tog...

Pokret Podrži RTV ocenio je danas da je konačna presuda Apelacionog suda u Novom Sadu da Slobodana Arežinu vrati na mesto programskog direktora Radio-televizije...

Apelacioni sud u Novom Sadu naložio je Radio-televiziji Vojvodine (RTV) da Slobodana Arežinu vrati na mesto direktora programa, a odluku Upravnog odbora...

Osnovni sud u Novom Sadu poništio je odluku Upravnog odbora Radio-televizije Vojvodine (RTV) o razrešenju Slobodana Arežine sa funkcije direktora programa...

Podnesak dostavljen sudu 20. oktobra, u koji je Cenzolovka imala uvid, otkriva da je obaveza donošenja Plana proizvodnje i emitovanja programa ustanovljena tek Statutom Radio-televizije Vojvodine od 14. januara prošle godine, čime su pobijene tvrdnje advokata RTV o postojanju višegodišnje prakse usvajanja ovog akta. U Radio-televiziji Vojvodine pre 2015. godine nije...

Advokatica bivšeg direktora programa RTV Slobodana Arežine na pripremnom ročištu protiv pokrajinskog javnog servisa zbog, kako se u tužbi kaže, nezakonitog smenjivanja, istakla da donošenje Plana za proizvodnju i emitovanje programa nije bilo u njegovoj nadležnosti. Advokat RTV tvrdi suprotno. Povodom tužbe koju je smenjeni direktor programa Radio-televizije Vojvodine...

Nezavisno društvo novinara Vojvodine obaveštava javnost da je Slobodan Arežina Osnovnom sudu u Novom Sadu podneo tužbu protiv Radio-televizije Vojvodine zbog nezakonite smene sa mesta programskog direktora ove medijske kuće. U tužbi se navodi da je ova smena, izvršena 4. maja ove godine, bila u suprotnosti sa Zakonom o javnim medijskim servisima i odredbama statuta...

Odluka o razrešenju programskog direktora RTV-a Slobodana Arežine, koju je doneo novi Upravni odbor 4. maja, a potpisao njegov predsednik, ima nekoliko bitnih nedostataka, naveo je novosadski advokat i specijalista za medijsku oblast, Slobodan Beljanski. Prema njegovim rečima, pre svega, postavlja se pitanje redosleda poteza, sadržine i uopšte mogućnost donošenja...

Zaposleni Radio-televizije Vojvodine upozoravaju javnost da je opstanak javnog servisa Vojvodine doveden u pitanje i oštro protestuju zbog smene urednika i voditelja Informativnog programa do koje je došlo bez ikakvog obrazloženja, i to pre postavljenja nove v.d. glavne i odgovorne urednice Prvog programa televizije, a već u prvoj nedelji rada v.d. rukovodstva. Sedmoro...

Programski savet Radio-televizije Vojvodine (RTV) saopštio je da je dosadašnji upravljački tim tog pokrajinskog javnog medijskog servisa radio dobro i zatražio od novog upravljačkog tima da nastavi sa unapređivanjem. “Programski savet je na prethodnim sednicama, u više navrata, a nakon prezentacija istraživanja rezultata, ocenio programsku koncepciju koju...

Nevladine organizacije, potpisnice, smatraju da je smena Slobodana Arežine sa mesta programskog direktora RTV-a samo početak “upodobljavanja” Radio-televizije Vojvodine i pokušaj pretvaranja ovog javnog servisa u još jedan medij u službi autoritarne vlasti Aleksandra Vučića. Sramotan način na koji je smenjen Arežina, sa lažnim, ciničnim obrazloženjem,...

Nezavisno udruženje novinara Srbije i Nezavisno društvo novinara Vojvodine neprijatno su iznenađeni smenom direktora programa RTV-a Slobodana Arežine, a obrazloženje za njegovu smenu smatramo u potpunosti neprihvatljivim. Novi Upravni odbor RTV-a Arežinu je smenio sa obrazloženjem da je utvrđen “pad gledanosti televizijskog programa”. NUNS i NDNV podsećaju...